piątek, 26 lutego 2010

Bez kopięta

Wejdźcie sobie na stronę i sami zobaczcie, ten kto ma konto na naszej klasie.

http://nasza-klasa.pl/#profile/7316491/gallery/336

A ten kto nie ma niech wie ze na bloga zawitał sam Czuły WOjtek!!! I odnośnie mego wpisu na temat owej Gwiazdy Internetu, sam Czuły zamieścił swój komentarz a "Pod tym linkiem zadedykowana jest dla mnie piosenka... jestem pod WRARZENIEM - dzięki A cha - ta wyrzej to moja księrzniczka" okraszonym wspaniałym zdjęciem ksieżniczki.

I to jakiej księżniczki! Musiałem się pochwalić gdyż to wydarzenie lutego (jedno z wielu). Czuły WOjtku poczułem się naprawdę kimś wyjątkowym ! Ale nie aż tak wyjątkowym jak Ty!


Aha, no i jak już jestem w temacie zdobywania popularności w internecie to okazało się że na allegro trwa aukcja w której sprzedawany jest "DŁUUUUGI WĄŻ PROSTO Z DŻUNGLI"
Dowiedziałem się o tym zupełnie przypadkowo, gdy koleżanka poszukiwała pewnego wpisu i natrafiła na taką wspaniała aukcję. Można długiego węża kupić za 7 zł w licytacji i za 15 zł w Kup Teraz. Wąż mi się podoba bo węże są też w dżungli i kąsają i syczą. Ale ten wygląda bardzo śmiesznie, a dokładniej to tak:



A aukcja jest tu:
www.allegro.pl/item930997870_dluuuugi_waz_prosto_z_dzungli.html

Aha, ponadto od koleżanki dostałem dziś talizman z Papuy Nowej Gwinei. To byłoby na tyle, chyba o niczym nie zapomniałem i generalnie myślę ze to co w dżungli już wszystkie ptaszyny rozkwiliły. Mam na myśli że już wszystko wiadomo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz