poniedziałek, 24 stycznia 2011

Beznadziejności świata tegoż, łączcie się!

Jam jest głos wołającego na pustyni, cokolwiek to oznacza, jestem zupełnie zdezorientowany i odwalam tzw. kitę mentalną. A zatem parę słów napiszę, co by nie było, że o niczym nie myślę. Jednak myślę o paru sprawach, błahych rzekłbym, cóż innego do głowy nie przychodzi nic nic nic szczególnie frapującego.

Wy którzy niby wykształceni nie potraficie posprzątać po sobie w toalecie,
Wy którzy podkradacie płyn do mycia naczyń Ludwik - a już biedronkowym Tymkiem gardzicie, mimo że równie ładnie pachnący jest to produkt, lecz znacznie tańszy
I służbistko-portierko tak znienawidzona ale jednak praworządna !

Nie idźcie drogą szczęśliwości i wspaniałości!

O zaiste, chwilo chujowości trwaj, tylko Ty jesteś prawdziwym życiem!!!

3 komentarze:

  1. A drogą słodkości, piękności i mądrości?

    OdpowiedzUsuń
  2. "Ja jestem drogą i prawdą i życiem" powiedział kiedyś Jezus.
    Ty zaś Bravo Girl "Jesteś słodkością i pięknością i mądrością!"

    Oto moja odpowiedź !

    OdpowiedzUsuń
  3. A Zygmunt Krasiński powiedział mi: "- Przez ciebie płynie strumień piękności, ale ty nie jesteś pięknością."

    Komu wierzyć?

    OdpowiedzUsuń