niedziela, 21 lutego 2010

Potem prawda umywana

Oto zupełnie autentyczne prawdziwe zwierzenia człowieka, Ba!!! kobiety w wieku około lat dwudziestu, uczęszczającej w celach ćwiczeń na siłownię. Są to doprawdy arcycenne zwierzenia ponieważ zupełnie nieświadomie i po fakcie i za zgodą zostały Wam ukazane zacytowane. A zatem do dzieła czytania! Poznana prawda wyzwala myśli, wyzwala prawdę, wyzwala impet który pozwala łapać w locie wszystko i to co z nieba samego spada i z księżyca się urywa zupełnie przypadkiem ! Zupełnie przypadkowe zwierzenia są najszczerszymi i posiadają najwięcej wątków biograficznych.

"Bo na siłowni ważny jest lans - ja mam takie białe spodnie dresowe ale one nie są za bardzo lanserskie choć ja je lubię i koksy lubią mnie w tych dresach bo my się już trochę znamy i oni akceptują moją odmienność i to że ja nie lubię tych obcisłych spodni lateksowych. Ale koszulka to już rzecz święta - no albo obcisła z rękawkiem a jak bez rękawka to bokserka - więc albo czarna bo to podkreśla opaleniznę z solarium albo beżowa bo na niej ładnie widać mokre plamy potu. A umieć się ładnie spocić to też nie lada umiejętność - chodzi o to żeby pocić się wzdłuż kręgosłupa ale bardziej na karku niż na krzyżu - oczywiście nigdy pod pachami bo to wstyd! Masz się pocić inteligentnie a nie jak frajerzy! Ja do tego lubię się jeszcze pocić pod biustem bo to podkreśla moją kobiecość - koksy oczywiście nie pocą się pod cyckami bo nie mają ale oni pocą się na klacie gdzie z kolei ja się nie pocę! :D Ah, jeszcze ważne są napoje! Dobrze jest mieć szejker Olimp lub chociaż Trec Nutrition, ja niestety nie mam ale kolega koks obiecał mi taki przynieść. W takim szejkerze rozrabia się różne obrzydliwe specyfiki ale nikt nie mówi że są ohydne i każdy pije - to jak na chrzcie kolonijnym - prawo do życia mają tylko Ci co się nie porzygają! Ja się nie porzygałam jeszcze ale czasem po kryjomu popijam te cuda co to mnie nawadniają i dożywiają i nawęglają i na i do w ogóle! Po siłowni bierze się jeszcze tabletkę - Beta-hydroksy Beta-Metylomaślan - to na regenerację potreningową bo jak już się zmęczyliśmy to i zregenerować się musimy - im większa tabletka tym większy szacun! Początkujący biorą witaminę C bo łatwiej się przełyka ale ja mam prawdziwe HMB - zakupione właśnie internetowo na 50 zł za 220 tabletek! Bycie fajnym kosztuje!"

PS Pocenie się z klasą to nie lada sztuka, pocenie się mężczyzn i kobiet to wyzwanie prawdziwe!!! Dla tych co pocą się jak frajerzy spływa dodatkowy pot od pocenia się w pocie czoła, aby wyszło lepiej a nie jak zawsze. No i koniecznie plastry kondycyjne z Bravo Sport by się przydały tylko kto je posiada jeszcze. Albowiem pocić się trzeba z głową, prawą ręką, dupą Wołowa wszystko jedno ale nie bez przemyślunku!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz