czwartek, 28 stycznia 2010

Czas na Puente Płente jak kto woli Pó-en-te!

Puenta ostatnich dni brzmi - Nie mam siły na czytanie gazety
Nawet!

Niestety jestem mimo zaliczenia wszystkich sesji w życiu zmęczony, bardziej psychicznie niż fizycznie. Wszystko za sprawą nad wyraz ambitnej osoby co to by chciała wszystko, tu, teraz, na pojutrze już dziś, myśląc że teraz i poźniej są w tej samej chwili a ja nie znosze przeambitnych. Nie chodzi o samo obcowanie i przebywanie w towarzystwie takichże osób. Me siły są niespotykane, jednak długotrwałe przebywanie w towarzystwie owej osoby grozi utratą zdolności do samodzielnego myślenia.
To niezdrowo, nieludzko, niedobrze, bardzo niekorzystnie działa też na samopoczucie i wygląd zewnętrzny. Nawet jeśli w głębi duszy się radujesz, nie widać radości tej na zewnątrz a jedynie oczy zamglone i włosy rozmiecione oraz brudne nogawki od latania to tu to tam.

I tak minął i poranek dzień trzeci a potem czwarty, jest czwartek..

Kolejne pomysły to np pojście do sklepu z modelami aby pooglądac jakie mają modele i siedziec i patrzeć. Albo leżeć w łóżku i oglądać tapete na ścianie skąd inąd w wysoce sraczkowatej palecie barwnej. Na podwórzu jest bardzo ciekawa sytuacja, śniegu dużo i temperatury też. A na codzień u mnie obecnie jest za dużo za dużo za dużo, zabierzcie mnie stąd na chwile chociaż.

A gazete to kupiłem w środe, wyczekiwałem jej od ponad tygodnia, gdyż numer poprzedni już przeczytany od A do Z, i wczoraj właściwie ucieszyłem się wielce że jest numer najnowszy. Czy po prostu nowy numer, a na okładce same ciekawe artykuły zareklamowane. Gdy znów wrócę do siebie zaczne czytać, i zablyskiwać w towarzystwie wspaniałymi ciekawostkami, ze świata nauki, wiedzy, wynalazków i rozmaitych innych informacji.

Tymczasem jest czwartek i jutro jest piątek i wolne się zaczyna, dwa dni wolne dwa dni dwa dni dwa dni, miną szybko z biczą strzelą, niech strzelają.
Poczuwając się do wypoczynku, nigdy przenigdy nie uzależnie się od pracy, to niegodne jest człowieczeństwa o czym sam Papież biczujący się mawiał.

"Nie idźcie tą drogą !!!"

Liczy się tylko anarchia !!!

Beznadziejny wpis

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz