poniedziałek, 9 listopada 2009

Hola hola homo lesbo niewiadomo

Beznadziejną rzecz się dowiedziałem dziś rano a mianowicie w Norwegii biskupem został kobieta-gej czyli lesbijka. Założe sie ze przy okazji ta kobieta jest Żydem. Z radości poruszyło się dzieciątko w moim pokoju czyli Hesusek śpiący który jeszcze śpi, kolega znaczy się i na dodatek nie jest on gejem. Gejostwo jest coraz bardziej powszechne zwyklo sie zatem do niego przyzwyczajac co rusz w tv i w gazecie a ja nie znosze feministek i homoseksualistow, i zapisze sie do mlodzieży wszechpolskiej i mam to gdzies ze jestem uprzedzony na tle naturalnego koloru włosow i orientacyjnym! Jestem homofobem i jestem z tego dumny, i nie chce zeby ksieża nie mogli miec dzieci bo jak przez przypadek to dziecko mają to dziecko ich ma naprawde przerabane. No i jestem przeciwny karze śmierci, ze wzgledów czysto humanitarnych... To byloby w skrocie w kwestii moich pogladow, jestem uprzedzony i jestem z tego dumny, jestem szczery i nie jestem frajerem, i nie gole sie pod pachami, i nie zaloze nigdy czerwonej sztruksowej marynarki ani różowej koszuli. Albo nie bede malowac oczu cieniem do powiek dla mezczyzn, ani nie zaloze obcisłej koszulki z napisem Sweet Love Me. A jak zaadoptuje dziecko to bedzie to mały murzynek albo murzynka z Afryki, prawdziwy a nie sztuczny, bo wiem ze na tym kontynencie drzemie olbrzymi niewykorzystany potnecjał, trzeba tylko Afrykanom dać szanse !!! Po cześci zatem w mojej duszy drzemie urok dzikiej dzungli, lasu tropikalnego i jesli kiedykolwiek przyjdzie mi przespacerowac sie po lesie i posmigac na lianach to bede rad i wesół. I rosół na potege posepnego czerepu w mojej czarnej duszy drzemie dzikość lamparta i zwinność łasicy z polskiego lasu. Disko frisko od czasu do czasu, nie nie nie, otóż nie chce zeby posadzono mnie o autobiografizm. Czy tak czy nie postaram sie rozwinac ten temat w przyszlosci. O ile jest to ciekawe mam nadzieje ze przeczyta ten tekst jakis homoseksualista i zechce ze mną polemizować. Interesuje mnie informacje z pierwszej reki. A tymczasem nie znam zadnego geja zadeklarowanego, ale paru pozostajacych w ukryciu z obawy przez homofobami.. Lesbijki mnie tez denerwuja, wiec zapraszam do ataków na mój szowinizm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz