wtorek, 5 stycznia 2010

Szynka z Liściem

Czy Ty też chcesz zostać Szynką z Liściem? Tak to jest pytanie skierowane do Ciebie dziewczyno z klubu disko z nieprawidłowym wskaźnikiem BMI ! Nie jest to ani uwaga osobista, ani uwaga celna gdyż nawet nie ma w kogo celować.

Dziewczyny z klubu disko zostały na medyckich włościach, ale to nie wszystko ! One wrócą i pokonają cały świat nawet wtedy gdy ich piosenki nie będą się rymowały zupełnie albo wcale. Nawet piosenki disko polo, gdyż na początek ważne są dobre chęci a potem ważna jest reszta. Zreszą wielki dla Was szacun dziewczęcia ! Niektóre dziewczyny posiadają nieprawidłowy wskaźnik BMI, na szczęscie bycie dziewczyną z klubu disko wyklucza posiadanie nieprawidłwego wskaźnika BMI. Ponieważ wskaźnik za niski nie pozwala na posiadanie odpowiedniej witalności i siły, zaś wskaźnik zbyt wysoki powoduje szybkie zmęczenie i opadnięcie z sił i całej reszty i brak mi słów. ah ah brak mi słów Mery, pomóż mi Dżon.
Czy naprawde musiałes utopić naszego psa w sadzawce ze złotymi karaśiami?
Otóż musiałem, gdyż się w nieszczęśliwie zakochałem i swoją złość wylałem razem ze smiercią tegoż oto naszego Pimpadełka.
Nie, nie, nie Pimpadełko poszło na dyno, hahaha mamy Cię men
Dałeś się nabrać w łyszkę.

Wiem że to jest bez sensu ale sprawia mi olbrzymią zabawę egosityczną a może specjalnie właśnie taką żeby frajerowie poszukiwali sensu w zdaniach słowach pieknych acz zaradnych a jednoczesnie znacznie trafnych pisanych stók po stuku palcamy recymi dwiema wlasnymi a do tego jednoczesnie dziesiecyma.

Prawdziwa Szynka nawet nie wiem czym sie charakteryzuje albowiem nie posiadam wiedzy na temat części mieśnych wieprzowiny ze świni pochodzącej. Nawet nie probowalem sie postarac swinia to swinia.

W glowie zas posiadam standardowy metlik i wielosc pomysłów i mysli na minute i jak zwykle dlugo sie aklimatyzuje w srodowisku napotkanym co nie oznacza ze sie krepuje po prostu lubie byc obserwatorem i nie piernitolic bez powodu co czynie tutaj z wielką przyjemnością. Wyżywanie się na blogu jest bowiem zdrowe jak ciepła wódka. Niech a zresztą nieważne
tak tak właśnie ciekawe historie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz