wtorek, 24 listopada 2009

Gdzie jest moje 300 baniek?

Uwaga ten tekst będzie napisany poprawnie stylistycznie oraz przy użyciu właściwej składni (tzw.składanki).
Spier.. papier wiewiórka Grzech popełnił grzech a Jaruzelski namalował freski w kolorze niebieskim. Uwielbiam rymować jakom człowiek disko jak brzytwa cięty ostry i nieugięty, wyrywam chwasty i brudy miasta widze codzien a ksiedza nie mam w rodzie.
Takie rymy to jednak nie do końca to co mnie zdecydowanie kręci (mimo iz smieszą). Kreci mnie coś zupelnie innego a jest tym czymś oglądanie filmów przyrodniczych z Krystyną Czubówna i kebab i TJ Hooker w niedziele i zakupy w sklepie z chinszczyzną gdzie można kupić laser z wymiennymi koncowkami za 2,50. Taki laser to prawdziwy rarytas, na gieldzie w Legnicy kosztuje 7,50. A w sklepie markowym nawet wiecej moze kosztowac. Poza tym kreca mnie zakupy w lumpeksach o ile sie trafi - po prostu relaksujace przechadzki po wybranych lumpeksach. Kreca mnie tez dziewczyny z klubu disko przede wszystkim. Najlepiej takie co maja prawdziwe wlosy niepofarbowane fajne zgrabne i powabne i takie bardzo teges co smalcem chleb smaruja i nie marudza jak sa na kacu ze znowu za pozno spac sie połozyly.

PS Dziewczyno z klubu disko jestem pewien swego men bo pontona i zegarka z prześwietlaczem godzina nadejdzie i od tego momentu obrosną legendą men!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz