środa, 18 listopada 2009

Ah te sprzataczki ;/

Na początku przyznaje sie do nieswiadomego bledu popelnionego calkiem wczesniej- poniewaz kobietą jest biskup w Szwecji nie zas w Norwegii. Z kolei Kobieta Aramata jest moim ulubionym zespolem drugim po zespole Górnika Złotoryja mimo ze chlopaki co tam graja mają male cycki, a Kobieta Aramata ma wszystko - ale to nie wszystko Dziewczyna z klubu disko jest moim mentalnym gururu. Przy okazji bede nudny znow - gdzie jestes Dziewczyno z klubu disko? Mam ponton przecie i zegarek z podswietlaczem na żolto.

Pare dni temu chyba jednak nie tak dokladnie pare bo kilkanascie rozpoczelo sie moje swietowanie cwiartki i tak trwa do dnia mozna by rzec okolo 15 listopada, niemniej jednak oficjalnie jeszcze trwaja imprezy towarzyszące w związku z czym wczoraj dnia wczorajszego udalem sie na skup złomu gdzie olbrzymim przypadkowym trafem zakupilem sztange wraz z obciażeniem pomalowaną na czarno i w kolorze bez pomalowania stopu metali o łącznej wadze 105 kg uwzględniajac przyciaganie planety ziemi i tego ze wag anie oszukiwala. Pani skupiarka zlomu mi zjechala z ceny i zdecydowalem sie nabyc owze towar w cenie hahahahahahah nikt sie tego nie dowie. Zagladajacych tutaj dresiarzy oraz silownikow i cyganow zapraszam do nieoficjalnej licytacji, nim trafi ten sprzet na allegro, obiecuje ze niedlugo bede szczesliwym posiadaczem zdjecia owze sprzetu. Kontakt przez mail tudziez zapodac moge inny kontakt zainteresowanym.

A wracajac do codziennosci dnia zwyklego, dzis niestety zawiodlem sie raz kolejny na paniach czyszczacych toalety - "sprzataczkach" i mimo ze wiem ze maja naprawde niewdzieczne zadanie uwielbiaja wrecz utrudniac potrzebujacym zycie. Ano zle moje wspomnienia z paniami sprzataczkami siegaja czasow przedszkola, gdy to przesiadujac na dopasowanej do 4-6 latka muszli klozetowej podczas rozmow z dziewczynami z sasiadniej kabiny (bo toaleta byla koedukacyjna-wszak roznilismy sie tylko dlugoscia wlosow i ubraniem, a Majkel Jackson to kobieta) sie pani sprzataczka wcale nie wstydzila komunistycznym mopem-szmata na miotle wyczyscic podloge dookola mnie i innych jak mniemam, a nawet czasami mowila "nogi do gory" prosze podniesc na bank nie mowila jędza jedna- co za kobiety to byly co lubialy podgladac male dzieci siedzace w toaletach. No i niejeden bajer do koleżanek z kabiny obok zepsuly no bo jak tutaj zagadywac jak mnie nogi w gorze stercza a rozmowa przechodzi na gadke szmatke o dziurkach w policzkach:(
Kolejny etap w zyciu moim to czas gdy sprzataczki ze szkoly podstawowej generalnie wporzo babki ale mimo to zawsze mialy jakies problemy, choc wiadomo ze nikt petard z mojej klasy do muszli nie wrzucal, jedynie owszem zdarzaly sie przypadki ze koledzy zabrali paniom miotle i z nią tanczyli na korytarzu, ale najgorsze bylo notoryczne zabieranie pileczek do tenisa skrupulatnie wyszukanych z kortow i bedacych skarbem. Sam juz nie wiem ile tych durnych pileczek pani sprzataczka a jednoczesnie szatniarka zabrala mi, kolegom, uczniom wszystkim, chyba ma w domu cala szafe pileczek i tak tym sposobem kolejne babsko co mnie wkurzalo jakby tej pileczki nie mogla oddac pozniej po lekcji skoro jej przeszkadzalo. Bardzo jestem kulturalny i docena mnie sie nalezy osobista bo ani razu zem nie przeklnal a sie to samo nasuwa na mysl.
Kolejna runda w powszechnym mniemaniu mym przegrana dla sprzatajacych jest obecna z liceum gdy to panie owe musialy sprzatac po wspanialych kawalach hahahah o czym nie bede tutaj pisac ale to byla slodka zemsta i niegodzien o niej mowic na forum publicznym !
No i oczywiscie sprzataczki z czasow studiow co wiem ze ukradly kase nalezącą do mienia panstwa w kwocie kiludziesieciu zł, co jeszcze pozostalo bez echa i bez zemsty jakom ze ze mnie jest tez czasami czlowiek niezmiernie milosierny, nieporadny jak kto co woli.
Tymczasem pomine moze temat sprzatajacych na dworach pks i pkp oraz we wszelkiego innego rodzaju intytulacji publicznych, gdyz zmeczony jestem i spac juz dawno powinienem ale mam kiepska wene, czyli "kiepskie szczescie" mnie spotyka- ktore jest kolejnym pasujacym do zycia zwrotem naprawde i ktore podoba mnie sie owszem i to bardzo - ale wracajac do tematu dzis pani z galerii handlowej na kwadrans przed zamknieciem rzekla mi ze juz nie moge skorzystac bo ona juz zamyka - na co jej odrzeklem jakom ze koles inny niz kazdy ze w takim razie bardzo mi przykro i dowidzenia k... ale sie zem w domu ze tak powiem wysikal (gdyz naturalista ze mnie czesto) do muszli nawet wcelowujac, a niech ma glupia baba na swoje. Pragnacych napoic, nagich przyodziac, a potrzebujacym pozwolic skorzystac z wc... Bedzie sie smazyc w piekle ! hahahaha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz